Lista

Här kommer en lista dagen till ära :)

Klädsel
Vad har du på dig idag:
Leggings, lång t-shirt och en kofta
Vad använder du just nu för skor: Inga, jag sitter juh i soffan
Favoritfärg på kläder: Just nu är det nog svart

Senaste person som
Sov i din säng:
Jag och Peter
Du pratade med: Mamma
Du delade en drink med: jag delar aldig på en drink ;)
Du gick på bio med: Peter, Hanna och André
Du gick på stan med: Hmm... Peter tror jag
Skällde på dig: Någon dum kund på jobbet

Senaste
Låt du hörde:
True Faith - New Order. en favorit just nu :)
Film du såg: Trubbel i paradiset, tror jag
Mat du åt: En macka från Subway
Kram:  Peter
Puss: Peter, såklart!
Fest: Hemma hos oss förra helgen!
Känslan: trött
Ilska: Oj, det kommer jag inte ihåg. Säkert på någon kund på jobbet :)
Resa: Räknas en resa till Falkenberg? ;) Sisst jag var på lång resa var 2007. Då var jag och Peter på Zakynthos
Glädje: Nu
Dröm: Hmm... Det var här om natten när jag drömde att vi hade inbrott. Dom hade tagit våran tv och xbox, men tjuvarna hade hängt upp en ny tv i taket och lagt ett nytt xbox på tvbänken.  Dom hade även hängt upp våra högtalare i taket. Det var väldigt logiskt i drömmen, men när jag återberättade drömmen för Peter insåg jag hur konstig den var.
Boken du läste: Jenna Jameson - att älska som en porrstjärna
Personen du träffade: Grannen i trappuppgången
Personen du pratade i telefon med: Peter
Personen du fick sms av: Wanna
Gången du åt en 7-eleven korv: tror aldrig jag har ätit korv på 7-eleven. Men däremot så är icas krov en stor favorit :)  
Gången du var utomhus:  När jag gick från bilen till lägenheten
Gången du sov: Det var natten till idag
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Oj, det var nog i julas
Saken du köpte:
Det var nog ett nagellack, om inte knäckebröd på ica räknas

Om dig

Namn: Sara (kom ut ikväll....)
Ålder: 25
Smeknamn: Har inget
Syskon: Storebror Johan
Sysselsättning: Jobbar på Telenor. Sambon jobbar på Tre. Ingen bra kombination ;) Hehe... Men Telenor är bäst, ingen protest!
Bra egenskaper: Glad, social, rolig...
Dåliga egenskaper: envis har jag hört, men inget jag har märkt själv :)
Hårfärg: Mörkbrun
Ögonfärg: Blå
Skostorlek: 41

Kommentarer
Postat av: Lina

Nu har jag snott din lista! xo

2010-04-21 @ 13:54:13
URL: http://crazyfrank.blogg.se/
Postat av: Sara

Din lilla buse ;) hehe...

2010-04-21 @ 17:46:41
URL: http://sarahaagg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0