Underbar stad

Gud, vilken dålig bloggare jag är. Ett inlägg i veckan håller inte. Skärpning Sara!

Berlin var helt underbart. Jag vill åka tillbaka snart igen. Peter blev lika frälst i denna stad som jag. Ni som inte har varit i Berlin kan jag verkligen rekommendera att åka dit.

På 2,5 dagar hann vi med massa sevärdigheter tex. Berlin muren (ett måste när man är i Berlin), Minnesmonument för judarna, Brandenburger Tor, Checkpoint Charlie, TV-tornet. Vi hann även med en hel del shopping :) Vi var ute på Lördag kvällen. Vi hamnade på en ganska cool nattklubb där var och varannan människa rökte på och erbjöd en det ena efter det andra. Så vi blev inte så långvariga där. Vi gick i stället till ett annat ställe där vi beställde in 1 liter Mojito och en vattenpipa :)  Vi avslutade kvällen med en Döner-kebab.



Jag på hotellrummet

En byggnad bakom vårat hotell

Berlin muren

KaDeWe

Brandenburger Tor

Lite shopping och kaffe

Hela gänget

Jag och älsklingen

Camilla

Kommentarer
Postat av: Tildan & Enzo

Söta ni var på bilderna <3 Kul att ni hade det bra =) Bara en fråga... Du är ju en såndä "telesak" ;) :P OM man nu skulle vara klantig nog att RÅKA ha sönder sin Dongel till mobilt internet... Hur gör man då, rent hypotetislt alltså, för att få ny. Är ju bara själva "korthållaren" som är pajj...??? Köss på röven Honey!

2010-07-05 @ 23:50:44
URL: http://enzoferrari.blogg.se/
Postat av: Lina

Tack!



Det ser ut som om ni hade kul i Berlin!



Kram

2010-07-08 @ 15:21:34
URL: http://crazyfrank.blogg.se/
Postat av: Tildan & Enzo

Tjopp=) Tack för svart :P Kostar dom mycket??



Du är jättevälkommen på lör om du fortfarande vill, jag har inget internet :( Å inga pengar på mobilen heller

grr Men kan ringa dig hemifrån imon?



Köss på mellantån ;P

2010-07-08 @ 21:57:40
URL: http://enzoferrari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0