berlin

På Torsdag åker jag, Peter, Camilla och Erik till Berlin på en weekend. Ska bli jätte kul. Jag har aldrig varit i Berlin, men jag har hört mycket gott om staden.

Det blev bestämt väldigt hastigt och lustigt. I Tisdags satt jag på jobbet och kom på att jag ville åka någonstans. Jag tittade på hur långt det var att köra till Berlin, och det visade sig att Berlin ligger närmre än vad Stockholm gör. Sen fick jag reda på av Wanna att det fanns ett jätte billigt hotell som heter Easy Hotel. Jag pratade med Peter, messade till Camilla och vips så var det bokat :)


Kommentarer
Postat av: Tildan å Enzo

Hoppas ni får kul :P Varit där, men då gällde det bilar, så vet inte mkt om stan, den hann man ju inte se :P Men hoppas som sagt att ni får det toppen <3

2010-06-20 @ 22:26:54
URL: http://enzoferrari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0