kiss

Igår var jag och tittade på kiss för tredje gången i mitt liv. Och jag måste säga att gubbarna kan sin sak :) Gårdagens konsert var nog den bästa jag har sett med dom.  Det beror nog på att jag har blivit äldre sen jag såg dom sist och uppskattar deras musik på ett annat sätt. Första gången jag såg dom var 1996 på Stockholm stadion. Då var jag 12 år. Oj, va längesen det var.

Jag ska försöka blogg mer imorgon och lägga upp lite bilder från den senaste tiden. Men nu kallar sängen på mig. Natti natti!


Kommentarer
Postat av: Lina

Tack tack! Och tack för att du väntade på bussstationen också! Det kändes som om jag knappt hann säga hejdå, jag blev så stressad över att stiga på bussen och sådär...



Kul som attan var det iallafall att hänga med dig och Ulla i Malmö!



Kram

2010-06-18 @ 10:23:40
URL: http://crazyfrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0